برداشتن خال و زگیل

جمعه 20 تير 1399
14:50
علی حریرساز

روش های برداشتن خال و زگیل

1-برداشتن خال و زگیل با استفاده از لیزر که با بی حسی موضعی انجام می شود.

از لیزر برای حذف رنگدانه ی موجود در خال استفاده می شود. سپس رنگدانه ها با فرآیندهای طبیعی بدن دفع می شوند. حباب ایجاد شده بر روی خال در نهایت کنده می شود.

2-الکتروسرجری چیست؟

این روش جراحی برای درمان و از برداشتن خال و زگیل تیره پوست است که توسط یک اپراتور حرفه ای و متخصص انجام می شود. هم چنین از الکترو سرجری به عنوان الکتروکوتر کاربردی نیز یاد می کنند. دلیل اینکه این روش الکتروسرجری نامیده می شود این است که این دستگاه شامل وسیله ای است که توسط جریان الکتریکی گرم می شود. سپس این وسیله بر روی خال قرار گرفته در نتیجه بافت و سلول های آن می سوزند. گاهی نیز ممکن است قسمت هایی از خال توسط اپراتور برش داده شوند. لذا نظر به اینکه هم از حرارت الکتریکی و هم از جراحی استفاده می شود، این روش الکتروسرجری نام دارد.

همچنین ممکن است گاهی از بی حسی موضعی برای بی حس کردن سطوح اطراف خال و یا برطرف نمودن درد در طول درمان استفاه شود. هنگامی که یک ناحیه بی حس می شود، در مرحله بعد اطراف آن کاملا تمیز شده سپس یک تیغه و یا سوزن گرم بر روی خال قرار می گیرد. سپس خال سوزانده شده و بخش هایی از آن که باقی مانده، از بین برده می شوند. برخی از پزشکان نیز تمایل دارند که نمونه ای از خال، برای انجام آزمایشات بیشتر به آزمایشگاه ارسال شود.

متخصص پس از دیدن ناحیه بهترین روش خالبرداری و زگیل و تکنیک مربوطه را تعیین می کند.


[ بازدید : 178 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مطالب دنیای وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]