معرفی محصولات DELL EMC

چهارشنبه 1 مرداد 1399
10:14
علی حریرساز

معرفی شرکت دل ای ام سی (Dell EMC)

برند دل ای ام سی (Dell EMC) یک شرکت ارائه دهنده خدمات تکنولوژی چند ملیتی است که در ایالات متحده تاسیس شده و در زمینه های رایانش، شبکه های کامپیوتری و ارائه خدمات رایانش ابری فعالت می کند. شرکت دل ای ام سی (Dell EMC) در سال ۲۰۱۶ و زمانی که شرکت دل امتیاز شرکت EMC Corporation را خریداری نمود تاسیس شد. در نتیجه تمامی شرکت های وابسته به EMC، به علاوه VMware و RSA Security و Pivotal به عنوان زیر مجموعه شرکت دل از سپتامبر همان سال به فعالیت می پردازند. EMC که در سال ۱۹۷۹ توسط ریچارد اِگان، راجر مارینو و جان کورلی (حروف E و M و C در EMC) تأسیس شده بود، اولین بوردهای حافظه ۶۴ کیلوبیتی خود را برای نخستین رایانه در سال ۱۹۸۱ معرفی کرد و پس از آن به توسعه ی Memory Board ها برای انواعِ دیگرِ رایانه ها ادامه داد. در اواسط دهه ۱۹۸۰ میلادی، حوزه فعالیت و تولیدِ این شرکت فراتر رفته و به سایر انواع دستگاه های ذخیره سازی رایانه ای و سیستم عامل های ذخیره سازی تحت شبکه و تجهیزات شبکه گسترش یافت. در ۱۲ اکتبر ۲۰۱۵، شرکت دل قصد خود را برای دستیابی به EMC در معامله نقدی و بورس به ارزش ۶۷ میلیارد دلار اعلام کرد که بزرگترین خریدِ یک برند در حوزه فناوری محسوب می شود.


دل ای ام سی (Dell EMC) در چه زمینه هایی خدمات ارائه می دهد؟

بازار هدف دل ای ام سی (Dell EMC) شامل تمام مشاغل الکترونیکی در هر اندازه ای می شود. کمپانی دل پیش از ادغام با ای ام سی بر بازار کاربران شخصی الکترونیک تمرکز داشت و شرکت ای ام سی نیز پیش از آن با بازار های کلان؛ ادغام این دو شرکت باعث شد که دل ای ام سی (Dell EMC) در تمامی زمینه ها منجمله: کامپیوتر های شخصی، سرور ها، فضای ذخیره سازی و همینطور تولید محصولات مجازی فعالیت خود را گسترش دهد. هرچند شرکت دل ای ام سی (Dell EMC) بیشتر تمرکز خود را بر روی پایگاه داده های نرم افزاری (SDDC)، رایانش ابری هیبریدی، رایانش همراه و امنیت قرار داده است.

دل ای ام سی (Dell EMC)

دلیل خرید محصولات EMC توسط شرکت دل DELL چه بود؟

در ماه اکتبر سال ۲۰۱۵، شرکت دل اعلام کرد که شرکت EMC را به مبلغ ۶۷ میلیارد دلاری خریداری خواهد کرد. و خرید شرکت نیز در سپتامبر ۲۰۱۶ رسمی شد. مایکل دل بنیانگذار و مدیر اصلی اجرایی شرکت دل، در مصاحبه ای اعلام کرد که خرید EMC و شکل گیری دل ای ام سی (Dell EMC) در راستای گسترش فعالیت شرکت در تمامی زمینه های فناوری اطلاعات انجام شده است.

تاریخچه شرکت EMC Corporation

قدم های اول: شرکت EMC در ماه آگوست سال ۱۹۷۹ در ماساچوست ایالات متحده تاسیس شد. شرکت EMC را می توان به سه دوره اصلی تقسیم کرد: در دوره دیک ایگان و راجر مارینو با موفقیت چشم گیری شرکت پیشرفت کرده و در زمینه فروش حافظه های کامپیوتری بسیار موفق بود. در دوره موش یانای و مایک روتگرز، سیستم های ذخیره سازی دیسکی در زمینه های سخت افزار و نرم افزار به فروش می رسید. و در دوره جو توچی نیز ادامه روند موفق فروش سخت افزار های ذخیره سازی ادامه داشت.

ادامه راه موفقیت: شرکت EMC همواره یکی از بزرگترین راز های دنیای تکنولوژی به شمار می رفته است. حتی در سال های ۱۹۹۰ میلادی، زمانی که پس از دل موفق ترین سهام در وال استریت به شمار می رفت، اغلب افراد اطلاعات چندانی از این شرکت در دست نداشتند. با این وجود شرکت EMC تاثیر بسیار مهمی در صنعت تکنولوژی داشته است. برای مدتی با فروش پایگاه های داده و سخت افزار ها و نرم افزار های مدیریت اطلاعات، خریداران خود را متقاعد می کرد که محصولات شرکت EMC بسیار به صرفه تر و در عین حال با کارایی بیشتر هستند. به وسیله این سیاست آن ها خود را به معدود شرکت های پیشرو در زمینه خدمات فناوری اطلاعات در سال های ابتدایی دهه ۹۰ میلادی بدل کردند.

دل ای ام سی (Dell EMC)

در نهایت: پس از موفقیت چشم گیر EMC و در ادامه سال های دهه نود میلادی، با انفجار داده در صنعت فناوری اطلاعات شرکت های بزرگی همچون گوگل، آمازون و فیسبوک تاسیس شدند و درخواست برای فضا های ذخیره سازی حجیم بسیار بیش از پیش گشت. در پاسخ به این تغییرات و بالا رفتن سطح درخواست ها، در نهایت شرکت EMC در سال ۲۰۱۶ همکاری موفقیت آمیز خود را با شرکت دل برای شکل گیری دل ای ام سی (Dell EMC) شروع کرد.

محصولات دل ای ام سی (Dell EMC)

سازگاری با الکترو مغناطیس (Electromagnetic Compatibility) یا همان EMC، به توانایی کارکرد صحیح وسیله های الکترو مغناطیسی همراه با هم گفته می شود.

محصولات دل ای ام سی (Dell EMC) طراحی، تست و طبقه بندی می شوند برای سازگاری با محیط های الکترو مغناطیسی. این محیط های مغناطیسی به دو دسته کلی تقسیم می شوند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

- کلاس B: محصولات مربوط به این کلاس برای استفاده در محیط های بسته و مسکونی می باشد، اما گاها برای محیط های وسیع تر و غیر مسکونی نیز انتخاب می شوند.

(محیط های مسکونی و بسته به محیط هایی اطلاق می شود که محصولات رادیویی و تلوزیونی ممکن است تا فاصله ده متری از وسیله خریداری شده استفاده شوند.)

- کلاس A: محصولات این کلاس برای محیط های غیر مسکونی و وسیع تر تهیه و استفاده می شوند. این محصولات همچنین می توانند در محیط های کلاس B نیز استفاده شوند، اما به دلیل ایجاد اختلال در فرکانس، کاربر موظف است که موارد تخصصی را رعایت کند.

اگر محصول خریداری شده باعث ایجاد اختلال در امواج ارتباطی رادیویی (مانند تلوزیون) شود. که این اتفاق می تواند با خاموش و روشن کردن دستگاه نیز بیافتد. شما می توانید اختلال به وجود آمده را از طریق یکی از روش های زیر برطرف نمایید:

- سعی در تنظیم دوباره آنتن کنید.

- فاصله مطمئنه (10-15 متر) را بین وسیله ها رعایت کنید.

- ترجیحا از پریز مجزا برای کامپیوتر و وسیله ای که درگیر نویز می شود استفاده کنید.

در صورتی که رعایت این نکات به مشکل شما کمکی نکرد، می توانید به صورت رایگان با کارشناسان فنی شرکت مهندس مفتاح رایانه افزار تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان یکی از متخصصین شرکت با شما ارتباط بر قرار کنند و راهنمایی های لازم را نسبت به برطرف کردن مشکل به شما ارائه کنند.

معرفی محصولات Dell EMC Unity :

در این دنیا که دائما در حال تغییر در راستای پیچیدگی و گسترش است، نیاز برای یک سیستم ساده ذخیره سازی بیش از پیش به چشم می آید. مشتریان فضا های ذخیره سازی از برنامه ها و راه حل های جدید تری برای رسیدن به این مقصود استفاده می کنند، اما متاسفانه اغلب با پیچیدگی بیشتر و امکانات کمتر رو به رو می شوند. خانواده برند دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity)، این مشکل را با ارائه سیستمی قدرتمند در زمینه ذخیره سازی، و در عین حال بسیار مقرون به صرفه از میان بر می دارد.

 دل ای ام سی (Dell EMC)

برخی از مهمترین قابلیت های دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) به شرح زیر می باشند:

- ساختار دو منظوره: محصول دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) با استفاده از دو ابر پرازنده مخصوص فضا های ذخیره سازی برای پردازش ورودی و خروجی کاربر استفاده می کند؛ که این امر سبب می شود از تمامی ظرفیت سخت افزاری استفاده شده و در نتیجه کیفیت پردازش بالا رفته و در عین حال هزینه ها کاهش بیابد.

- رابط کاربری مدرن و ساده: پوسته مدیریت رابط کاربری دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) که با نام "Unisphere" شناخته می شود؛ برای نیاز امروزه کاربران در راستای کامل ترین شکل ارائه خدمات و در عین حال حفظ سادگی در کارکرد ساخته شده است. یونسفیر (Unisphere) با استفاده از سیستم HTML5 مناسب برای تمامی سیستم عامل ها می باشد و نیازی به نسب پلاگین های اضافه برای استفاده از آن را ندارید. این رابط کاربری هوشمند به طوری طراحی شده که اطلاعات ورودی را بررسی و پیشنهادات خود را بر اساس علایق کاربر ارائه کند.

- گزینه های خرید انعطاف پذیر: با فضای سیستم مدریت فضای ذخیره سازی دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) شما گزینه های بسیار زیادی نسبت به انتخاب سیستم مورد نظر خود، نسبت به بودجه اختصاصی خواهید داشت.

- کاهش مصرف داده: کاهش مصرف داده نقش بسیار مهمی در محیط هایی ایفا می کند که کاربر در صدد کاهش هزینه های خود می باشد. برند دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) در این زمینه نیز به یاری کاربران خود می شتابد و با حداقل میزان فضا ذخیره سازی به شما امکان بیشترین کاربرد را می دهد.

- سیستم فایل های گسترده: دل ای ام سی یونتی (Dell EMC Unity) از سیستم فایل هایی با ساختار ۶۴ بیتی استفاده می کند، که در کنار کارایی حداکثری، از سرعت بالایی نیز برخوردار است. با سیستم Provision و سرویس های VMware در سایز هایی تا ۲۵۶ ترابایت، از ساختن میلوین ها فایل با حداکثر توان سیستمی و بالا ترین سرعت لذت ببرید.

- امنیت اطلاعات: امنیت اطلاعات برای تمامی کاربران در سیستم رایانش ابری از مهمترین نگرانی ها محسوب می شود. محصولات دل ای ام سی یونیتی (Dell EMC Unity) گزینه های زیادی برای بر طرف کردن این نگرانی ارائه می کند. سیستم جایگزینی نا متقارن یک استراتژی بر اساس سیستم IP می باشد که مورد استفاده برای حفاظت اطلاعات استفاده می شود. همچنین سیستم جایگزینی متفارن نیز برای محیط های کوچکتر مورد استفاده قرار می گیرد. که هر دو این سیستم ها توسط سازمان کد گذاری داده ها (D@RE) مورد تایید می باشد و این سازمان تضمین می کند که با استفاده از این سیستم امنیت، اطلاعات شما در برابر سرقت های فیزیکی و غیر فیزیکی محافظت می شوند.

نمایندگی محصولات شرکت دل ای ام سی (Dell EMC) در تهران

شرکت مفتاح رایانه افزار یکی از برترین نمایندگی محصولات شرکت دل ای ام سی (Dell EMC) در تهران می باشد که با ارائه خدمات گسترده و فروش انواع محصولات dell emc همواره در حال همکاری با شرکت ها و سازمان‌های دولتی و خصوصی بوده است.

قیمت و خرید محصولات دل ای ام سی (Dell EMC)

شرکت مفتاح رایانه افزار به عنوان یکی از قطب های اصلی فروش و نمایندگی محصولات dell emc در ایران می باشد که با دارا بودن تیمی بزرگ از فروش و پشتیبانی محصولات DELL EMC آمادگی ارائه فروش محصولات dell emc و پیشتیبانی این محصولات می باشد. برای خرید محصولات dell emc و همچنین اطلاع از قیمت محصولات dell emc میتوانید با شماره تماس شرکت ارتباط گرفته و از مشاوره بخش فروش شرکت مفتاح اطلاعات کاملی راجب محصولات و خدمات این برند کسب کنید.

با سپاس فراوان از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.


[ بازدید : 217 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مطالب دنیای وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]