باربری تهران به اهواز

سه شنبه 7 مرداد 1399
9:02
علی حریرساز

روش های ثبت سفارش خدمات باربری تهران به اهواز

باربری تهران به اهواز یکی دیگر از مهم ترین خدماتیست که توسط شرکت کالابار انجام می گیرد. در برخی مواقع مشاهده شده که مشتری اهوازی می خواهد کالایی را که اقوام از تهران برایش تهیه کرده اند را دریافت نماید اما این شخص به خاطر وجود فاصله ها دسترسی به شرکت ندارد پس چگونه می تواند کالای مورد نیاز خود را از طریق باربری های مطمئن شهر تهران دریافت نماید؟ برای دریافت پاسخ این سوال و دیگر سوالات مربوط با ما همراه باشید.


معرفی شهر اهواز

اهواز با مرکزیت خوزستان یکی از شهر های جنوبی کشور ما ایران است که در سال ۹۵ طی سرشماری های انجام گرفته جمعیت استان ۱۳۰۳۰۰۰ نفر به ثبت رسیده است. کارخانه فولاد خوزستان در شهر اهواز بزگترین تولید کننده فولاد در ایران است به همین علت این شهر از نظر اقتصادی و صنعتی در سطوح عالی قرار دارد. از دیگر زیبایی های شهر اهواز جاری شدن رودخانه پر آب کارون است که هرساله بازدید کنندگان بسیاری را به محل جذب می کند.

باربری تهران به اهواز

روش های رزرو خدمات باربری

شرکت کالابار با تاسیس شعبات مختلف در سطح تهران به ۳ روش ارتباط مستقیم با مشتری، برقراری تماس تلفنی و ثبت اینترنتی سفارش آماده ی خدمت رسانی به مشتریان می باشد.

روش ارتباط مستقیم

این روش درخواست نیروی باربری و اسباب کشی بیشتر در گذشته رواج داشته و به عنوان یک روش سنتی شناخته می شود‌. برقراری ارتباط مستقیم و رو در رو میان مشتری و صاحب شرکت امروزه منسوخ شده است و معمولا به جای آن ارتباط اینترنتی و تلفنی برقرار می گردد. اما باز هم به ندرت هستند کسانی که از این روش استفاده می کنند بنابراین شرکت کالابار پاسخگویی از این طریق را نیز در دسته فعالیت های خود قرار داده است.

روش برقراری تماس تلفنی

در این روش نیاز است مشتری از پیش به صورت اینترنتی و یا آگهی های موجود در سطح شهر شماره تلفن ثابت و یا همراه شرکت را به دست آورده و با مشاوران مرکز در زمینه تاریخ و زمان خدمات و یا هزینه های آن به گفتگو بپردازند و در نهایت با رضایت کامل نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایند.

روش ثبت سفارش اینترنتی

یکی دیگر از راه های درخواست نیروی باربری از شرکت کالابار استفاده از روش اینترنتی است. این روش در عصر ارتباطات از میان تمامی روش های موجود رایج ترین است. مشتریان برای کمک از این راه بایستی سیستم یا گوشی هوشمند متصل به اینترنت تهیه کرده و سپس با وارد شدن به سایت رسمی شرکت در بخش درباره ما و یا ارتباط با ما تمامی قوانین و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورده و در نهایت نسبت به ثبت سفارش خدمات و نهایی کردن آن اقدام نمایند.

مزایای سفارش اینترنتی خدمات باربری تهران به اهواز

  • در این روش نیاز به پرداخت هزینه کرایه رفت و آمد نمی باشد
  • کمترین زمان از مشتریان گرفته می شود
  • امکان ثبت سفارش در هر ساعتی از شبانه روز وجود دارد
  • ارتباط با بخش پشتیبانی به صورت مداوم میسر است
  • مشتریان می توانند در سریع ترین زمان از تخفیفات باربری تهران به اهواز و یا سایر شهرستان ها اطلاع یافته و از آن ها استفاده نمایند.
  • در سایت اینترنتی اطلاعات مفیدی در زمینه تعرفه های باربری و هم چنین خدمات شرکت وجود دارد که مشتریان می توانند با مطالعه آن آگاهی خود را نسبت به موضوع افزایش دهند.

خودرو های باربری تهران به اهواز

برای باربری تهران به اهواز با توجه به نوع بار از خودروهای متنوعی استفاده می شود که برخی از آن ها را با کاربردی که دارند معرفی می کنیم

نیسان، وانت: این خودروهای باربری کوچک بارگیر لبه دار دارند که برای حمل بار در حجم کم مناسب است.

تریلی های اتاق دار: کاربردی شبیه به نیسان دارد با این تفاوت که حجم بار بیشتری را در خود جای می دهد.

تریلی های مخلوط کن دار: این نوع خودرو های باربری برای حمل محصولات آماده شده ساختمان سازی مناسب است.

تریلی های مجهز به سرد کن: این نوع خودرو برای حمل محصولات فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

تریلی های کفی: در قسمت بارگیر این نوع خودرو هیچگونه اتاق و لبه ای مشاهده نمی شود و از آن تنها در مواردی خاص مانند حمل بتون و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.


[ بازدید : 208 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مطالب دنیای وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]