معرفی تشک خوشخواب

شنبه 11 مرداد 1399
9:19
علی حریرساز

تشک خوشخواب تجربه یک خواب خوش را برای شما می تواند تداعی کند، آن هم هر شب! یک روز پر از مشغله های کار سنگین را در نظر بگیرید؛ شما در پایان آن روز نیاز به استراحت دارید تا بدنتان سلامتی و انرژی خود را باز یابد.

تشکی که شما هر روز روی آن می خوابید باید استاندارد های لازم را داشته باشد و از شرکتی مطمئن و با سابقه به بازار عرضه شده باشد.

شرکت خوشخواب تمام نیاز های شما برای استراحتی خوب روی تشک را می داند و در انواع مختلفی تشک های مرغوب و با کیفیت خود را تولید می کند.

اما برویم سراغ تاریخچه شرکت خوشخواب تا با پیشینه و نحوه تولید انواع تشک خوشخواب بیش تر آشنا شویم:


تاریخچه شرکت خوشخواب:

در سال 1338 در خیابان جمهوری و در شهر تهران، شرکت خوشخواب برای اولین بار تاسیس شد تا با اهداف تولید بهترین تشک ها و نیز مشتری مداری فوق العاده، در بازار عرضه از بهترین ها باشد.

رفته رفته و با پیشرفت تکنولوژی، این شرکت نیز در تولید انواع مدل های تشک خوشخواب تغییرات بروزی را لحاظ کرد تا از هر نظر در بازار استراحت ها حرفه ای باشد!

همانگونه که امروزه می بینیم، این شرکت به اهداف خود دست یافته است! یکی آن که از بهترین و محبوب ترین برند های موجود کالای خواب در بازار باشد که به تولید انواع تشک می پردازد.

دیگر هدف دست یافته شده توسط این شرکت، مشتری مداری و محبوبیت و شهرت مثال زدنی آن است. اینگونه که شما در هر جایی از کشور ایران که زندگی می کنید، آوازه خوش تشک های خوشخواب را شنیده اید.

پس از این آشنایی برویم سراغ انواع مدل های تشک خوشخواب و با آن ها بطور کامل آشنا شویم:

انواع مدل های تشک های خوشخواب:

تشک های این شرکت در انواع مختلف با توجه شرکت به سلیقه مشتریان، تولید و عرضه می شوند. علاوه بر مدل های مختلف تک نفره، دو نفره، بچگانه و...، از محبوب ترین مدل های موجود در بازار می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

  1. تشک های کلاسیک خوشخواب:

    از اولین نمونه های تولیدی تشک های خوشخواب است که تقریبا همه ما تجربه لمس این نوع تشک ها را داشته ایم! علت این امر نیز گسترده بودن خرید و عرضه این نوع تشک های خوشخواب است.
    مزیت این نوع تشک ها در نرم بودن خاص به خودشان است و عیب آن ها نیز آسیب رساندن به ستون فقرات و دیسک های گردنی در دراز مدت می تواند باشد.
  2. تشک های طبی خوشخواب:

    این نوع تشک ها برای افرادی که به دنبال استاندارد ها هستند، بسیار مهم و حائز اهمیت خواهد بود. این نوع تشک ها برخلاف مدل قبلی تشک های خوشخواب(تشک های کلاسیک)، به مراتب سفت تر بوده و قابلیت فرو رفتن کم تری دارند.
    از مزایای تشک طبی می توان به استاندارد بودن و کاملا ایمن و پزشکی بودن آن ها اشاره کرد.
    از معایب این نوع تشک نیز می توان به خشکی بیش از حدّ آن برای افرادی که خواهان جای نرم در هنگام استراحت هستند، اشاره کرد.
  3. تشک های طبی-فنری خوشخواب:

    این نوع تشک ها ترکیبی از دو مدل قبلی(کلاسیک و طبی) اند و در بین جوامع نیز طرفداران بسیاری دارند. علت محبوبیت این امر نیز همان قضیه هم خدا هم خرما است! یعنی شما در عین حال که روی تشکی طبی و پزشکی می خوابید، لذت نرم بودن جای خواب خود را نیز تجربه خواهید کرد.
    از مزایای این تشک، ترکیب دو مدل پرطرفدار و ساخت مدلی پرطرفدار تر را می توان برشمرد.
  4. تشک های بادی خوشخواب:

    این نوع تشک ها بر خلاف 3 دسته قبلی، بسیار بروز و کاربردی است. تشک های بادی همانطور که نام گذاری شده اند، قابلیت باد شدن را دارند؛ یعنی شما می توانید با باد کردن آن در محدوده عقربه ای خاص(مثلا بین 200 تا 250)، تشکی نرم و کلاسیک داشته باشید.
    در عین حال می توان با بیشتر باد کردن این نوع تشک ها(بین 300 تا 350) تشکی طبی در اختیار داشت.

کلیاتی از مدل های انواع تشک های خوشخواب را بررسی کردیم. اما نام های مدل های مختلف تشک خوشخواب در بازار شامل چیست؟

انواع تشک های مختلف خوشخواب بر اساس نام:

  • مدل آناهیتا
  • مدل کامفورت
  • مدل باراباس
  • مدل کلاسیک
  • مدل آلینا طبی
  • مدل سوپرکلاس
  • مدل های کلاس مموری
  • مدل سوپر استار
  • و...

پس از بررسی تشک های خوشخواب و انواع مدل های آن و مشاهده محبوبیت هر نوع تشک در بازار، برویم سراغ پاسخ به چند سوال پر تکرار در بین مشتریان:

  1. سوال اول: آزمایش برای اطمینان از کیفیت تشک به چه صورت انجام می پذیرد؟
    جواب این سوال را باید در حرکتی که خودتان باید انجام دهید بیابید! یه این صورت که باید روی تشک به پشت بخوابید و کف دست خود را بطور صاف در زیر گودی کمر خود قرار دهید. در این حالت:
    اگر دستتان به راحتی در بین کمرتان و تشک فرو رفت، تشک بسیار سفت بوده و اگر دستتان اصلا فرو نرفت، تشک بسیار نرم!
    که پیشنهاد ما در انتخاب، انتخاب تشکی است که نه زیاد سفت باشد که انحنای کمر و ستون فقرات را دچار اختلال کند و نه زیاد نرم که مشکلاتی از قبیل را باعث کمردرد شود.
  2. سوال دوم: کدام برند تشک بهتر است؟
    در جواب این سوال باید بگوییم که با توجه به اینکه ما شرکت خوشخواب را بررسی کرده و تجربه و حرفه این شرکت تولیدی تشک را کامل بیان کردیم، انتخاب با خود شما است که با سلیقه شخصی خود، در بین خوب ها بهترین را انتخاب کنید!
  3. سوال سوم: کدام مدل، طبی یا فنری؟؟در جواب باید گفت نظر خودتان چیست!؟ چون بحث سلیقه که پیش می آید، هر شخصی نظر خاص خود را با توجه به استفاده خود از تشک بیان می کند.
    برای نمونه اگر می خواهید در جایی نرم بخوابید، تشک های فنری و اگر می خواهید از لحاظ آناتومی بدن سالم تر بمانید، تشک های طبی را انتخاب کنید.
    اگر جفت این دو عامل را می خواهید، می توانید تشک های بادی را انتخاب کنید تا به سلیقه خود از آن استفاده کنید.
  4. سوال چهارم: چه ابعادی برای تشک انتخابی مناسب است؟در جواب این سوال باید دقت داشته باشید که با دانستن قد خود به فروشگاه برای خرید تشک مراجعه کنید.
    به طور میانگین تشک هایی که طول آن ها حدود 10 الی 15 سانتی متر بزرگ تر از قد شما هستند، پاسخ گوی نیاز شما خواهند بود.

[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بهترین مطالب دنیای وب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]